Cases
- Filter
- Vis alle
- Restauration
- Detail
Super support. Vi har oplevet super support på daglig basis til kasseoptælling, og generelt oplever vi kompetent og hurtig rådgivning. Vi har følt os trygge hele vejen igennem, og systemet fungerer virkelig godt!
- Marc Zangrando, San Marco Junior
Vi bruger Ajour til messer 8-14 gange om året. Jeg har fået et mobilt system, som er nemt at tage op og ned. Systemet er nemt at bruge, også selvom der i nogle tilfælde går 2 måneder imellem.
Udover de indlysende funktioner ift salg af varer, har jeg en masser værktøjer til at se hvilke produkter jeg sælger flest/færrest af, hvor meget jeg tjener på de forskellige produkter og planlægge hvor meget jeg skal have med på baggrund af tidligere messer/år.
Og så betaler jeg kun licens i de perioder jeg skal bruge systemet!
Jeg kan klart anbefale Ajour!
Maria, Gyldendal Forlaget
Top Service - Vil helt klart anbefale Ajour til andre!
Har brugt Ajour i to måneder jeg er meget tilfreds, mega nemt et bruge deres system, og er imponeret over deres medarbejdere som er virkelig professionelle og hjælpsomme, super til forklare i et sprog man forstår..
Nemt...hurtigt...perfekt.
Boris Drljic, Cafe Iglo
Vi er virkelig glade for Ajour - systemet er nemt at håndtere og hvis der skulle opstå udfordringer har Ajour en fantastisk service afdeling. Det er nemt og hurtigt at få hjælp. Også med alle vores forskellige spørgsmål.
Karina Suhr Holm, Du er smyk
Top Service fra dag 1. Vi var meget spændte på hvordan overgangen ville være og hvilke problemer der ville være for vores medarbejdere. Men ordet problem har vi glemt alt om! Opsætning, programmering og uddannelse har foregået helt uden problemer. De få problemer og begyndervanskeligheder der har været, er blevet løst af Ajours supportere og i et tempo vi ikke med vores gamle system har været vant til.
Vores bogholder er også meget glad, for integrationen mellem Ajour og Economic virker 100% og giver en problemfri daglig bogføring.
Vi kan således varmt anbefale Ajour til brugere der vil have en system der fungerer.
- Ole og Sylvain, Le Petit Vinbar
Vi har lige taget Ajour i brug i vores fanzone, og det fungerer bare super godt! Det er nemt at bruge, hurtigt og gør det hele meget lettere for både os og vores kunder. Ligeledes oplever vi generelt hurtig og god service, når vi har spørgsmål.
Kristian Thygesen, Skjern Håndbold
Super tilfreds med produkt og service
Jeg skulle skifte kassesystem pga den nye lovgivning. Jeg kontaktede Ajour på et opslag og spurgte indtil procedure og regler. Der blev arrangeret et web møde, hvor jeg fik alt forklaret og alle mine spørgsmål besvaret. kort til efter var jeg opdateret med nyt system og med nogle meget søde og hjælpsomme medarbejder som hjælp til ved hver lille idé jeg havde fået på hjernen. Nu efter nogle måneder er jeg stadig super tilfreds med den kæmpe hjælp som jeg modtager hver gang jeg ønsker det. Det er bare at skrive eller ringe og hjælpen er der.
Lonnie Langhorn, Langhorn Vin
Kan det hele, simpelt og enkelt. Ajour har fra dag et levet op til alle mine forventninger og mere til!
De er virkelige dygtige i deres rådgivning, de følger op på samtaler og der er en kort svar tid på deres support.
Jeg er positivt overrasket over hvor enkelt det er at bruge, både for mig som ejer men også mit personale. Hvis du søger et simpelt og nemt kassesystem, der kan det hele, finder du det lige her- de varmeste anbefalinger fra Hasmark Grill og Minigolf
- Michell lind, Hasmark Grill og minigolf
Vi har haft en behagelig og tryg oplevelse med Ajour-teamet, i forbindelse med en ny kasseløsning til vores kunde. De har løbende tjekket op på os, og gør det stadig for den sags skyld.
Deres supportere er teknisk dygtige og ikke mindst super hurtige til at få problemer løst.
Men vigtigst af alt, så virker det bare.
Derfor valgte vi også efter et par uger, at bestille en ekstra kasse, hvilket de allerede havde klar til os på meget få dage.
Tak for god service, ser frem til et fortsat godt samarbejde med jer.
Oliver, Franks Planter