Turisme

Med Ajour’s løsning til turisme virksomheder opnår man øget effektivitet og automatisk processhåndtering. Dette indebærer bl.a. funktioner som; medlemsklub, indkøbshåndtering, værelsesalg.

 

Stadion, hotel, cruiseskib, lufthavn, rejseselskab  m.fl. 

check-circle Created with Sketch.

Medlemsklub

Få loyale kunder med et medlemssystem, ved at tilbyde en fast rabat på alle produkter, udvalgte produkter eller sågar bonusoptjening.

check-circle Created with Sketch.

Pakkeprodukt

Sammensæt flere produkter, og sælg dem med ét enkelt tryk.

check-circle Created with Sketch.

Differentierede priser

Samme vare kan opsættes med flere forskellige priser, alt efter hvor kunden handler.

check-circle Created with Sketch.

Afgiftsberegning

Afgift beregning baseret på dine indløb. Få én samlet rapport herpå.

check-circle Created with Sketch.

Konference salg

Opret dine arrangementer, og send dem direkte en faktura ved afslutning.

check-circle Created with Sketch.

Import af produkter

Importmodulet gør det let for dig at indlæse din leverandørs vare.

check-circle Created with Sketch.

Flerlagerstyring

Om du har flere lager under samme tag, eller helt andre adresser har vi løsningen.

check-circle Created with Sketch.

Værelsesalg

Parker et salg på et værelse, og lad gæsten betale samlede omkostninger til sidst i opholdet.

check-circle Created with Sketch.

Offline

Alt fra POS til dankort, vil fungere offline.

Optimer din forretning med Ajour

Delivery

Indkøb

Lad systemet hjælpe dig med dine indkøb. Ved at indtaste minimumslager samt Genbestillingsantal ind, vil systemet automatisk forslå indkøb så du undgår tomme hylder. Derudover kan der laves et historisk indkøb f.eks. ’Hvad solgte vi til Jul sidste år’ og systemet vil automatisk genere et indkøb pr. Leverandør med deres varenr.

menuknapper

Differentieret menustyring

Et vigtigt element i vores totalløsningskoncept er muligheden for flere forretninger under samme tag i et samlet system. I din fanshop vil systemet se ud på en måde, hvor du i boder eller restauranten har en helt anden opsætning.

Hurtig ekspedition

Ekspedition og salg i ét og samme vindue. Den optimale løsning, hvis du har mange hurtige ekspeditioner du vil håndtere effektivt uden for mange tryk i kassen. Skiftes på 10 sekunder fra normal ekspedition til hurtig ekspedition.

Løsninger

Alt i en

Hurtig og alsidig – det perfekte forhold mellem stabilitet og ydeevne. Med 7. generations Intel Core-processor er den skabt til at køre professionel software.

Tablet

Transformer Apple’s iPad til et komplet kassesystem med Ajour’s point of sale applikation og tilhørende hardware.

Hold styr på dit backoffice

Med Ajour får du mulighed for at indsamle data i real time, som du kan få adgang til hvor som helst. Det giver dig den fordel, at du hele tiden kan følge med i udviklingen i din forretning uden fysisk at være til stede. Så mister du ikke overblikket og kan reagere hurtigt, selvom du er hjemme hos familien eller til et møde i udlandet.

 

Sælg mere!

Få flere loyale kunder med din egen medlemsklub og fordelsprogram. Om der skal tilbydes en fast rabat på alle produkter, udvalgte produkter eller sågar optjenes en bonus pr. køb har vi løsningen. Medlemsklub er en del af Ajour og kræver ikke tilkøb af alternative programmer. Løsningen fungerer i øvrigt på kryds og tværs af flere lokationer.

Optimer svind og lagerfyld

Med Ajour’s beregnings- og statistik-værktøjer vil Ajour kunne rådgive i forbindelse med lager- og svind-optimering, så indkøb og produktion kører så optimalt som muligt.

Ud fra historiske salgsdata vil Ajour komme med forslag til optimal genbestilling eller produktionsvolume, således at man undgår unødvendig svind og lagerfyld. 


At give sit til miljøets bedste er selvfølgelig nok årsag i sig selv, men at kunne gøre det samtidig med at man optimere sin forretning er en gave. 

Koncern

Med Ajour’s Koncernløsning får du en samlet løsning hvor du kan administrere alle dine forretninger via en samlet portal.

 

Det gør administrative opgaver som; vareoprettelse, gavekort, menuændringer, prisjusteringer, rabatter og meget mere kan håndteres intelligent og centralt i en overordnet løsning til dine steder.

Udvalgte integrationer

Plecto

Sammen med Plecto har vi gjort det muligt at følge dit salg i realtime ved hjælp af flotte visuelle dashboards som viser de vigtigste KPI’er for din forretning.

E-conomic

Sammen med E-conomic har vi automatiseret processor imellem kasse og økonomisystem, så du kan læne dig helt tilbage imens dit bogholderi kører af sig selv.

Planday

Sammen med Planday har vi gjort det muligt at følge din lønprocent pr. Dag således at forretningskritiske beslutninger let kan tages i forbindelse med bemanding.

Vil du bygge din egen løsning?

Service

check-circle Created with Sketch.

Fri support

Vi er stolte af at kunne tilbyde fri support i hverdagene, som kan variere fra støtte til de daglige kassesystemsrutiner helt til vejledning i hvordan du laver en blå knap på kassesystemet.

check-circle Created with Sketch.

Hotline

Når det er aften, weekend eller helligdag kan udfordringer opstå. Med Ajour's hotline service som består af en vagttelefon, kan der altid findes hjælp om det trænges, så man ikke står alene.

check-circle Created with Sketch.

Serviceaftale

Vil du have sikkerhed for at du aldrig kommer i en situation, hvor du står uden fungerende udstyr, så er Ajour's serviceaftale det rigtige for dig. Serviceaftaler varierer og tegnes efter behov.

check-circle Created with Sketch.

Garanti

Ajour benytter kun de bedste leverandører på udstyr, hvor standard garantiperiode varierer fra 1 år til 3 år. Garantiperioden kan altid udvises til f.eks. 5 år såfremt man ønsker det.

check-circle Created with Sketch.

Telefon, e-mail og chat

Skal du have fat I os, er det bare at tage kontakt via telefon, e-mail eller chat. Via telefon og chat får du fat i nogle Ajour folk med en gang, hvor vi på e-mail har mål om at komme retur efterfølgende hverdag.

check-circle Created with Sketch.

Kom godt igang

Det vigtigste med et nyt POS, er at man kommer godt fra land. Derfor er der altid inkluderet en special opsætning tilpasset kunden, generel brugsoplæring samt anden nødvendig støtte.

Udvalgte udtalelser

Der er så mange fordele at jeg ikke kan nævne dem alle

Anders Juhl - Museumskoordinator, Karen Blixen Museet

Karen Blixen Museet

Ved hjælp af Ajour har vi fået et fantastisk overblik over vores løbende salg og har i løbet af få måneder kunnet justere os frem til et bedre sortiment og øget salg. Statistikken fra Ajour er rørende nem at trække ud og bearbejde, så medarbejdere og ledelse let kan se, hvad der virker. Der er så mange fordele at jeg ikke kan nævne dem alle, men bl.a. får vi dimensioneret vores indkøb af varer korrekt, vi har styr på forskellige gæstetyper, kontant-håndteringen er væsentligt forenklet.

Kassesystemet er meget brugervenligt, simpelt samt let forståeligt!

Sebastian Bøje - Ejer, Hotel Den Gyldne Hane

Hotel Den Gyldne Hane

Ajour har tålmodigt besvaret spørgsmål og foretaget ændringer således at opsætningen blev tilpasset netop vores virksomhed. Via kassesystemet kan man sende faktura direkte pr. mail, da Ajour er koblet sammen med E-conomic. Det gør det nemt og hurtigt at holde styr på regningerne. Ajour har fra dag et, været exceptionelt behjælpelige med alt lige fra opsætningen af systemet, til løbende spørgsmål vi nu havde omkring programmet. Igennem hele forløbet, har vi følt os trygge. Det er ikke et spørgsmål om, om hvorvidt noget kan lade sig gøre, men hvordan den bedste løsning bliver udformet.

Et rigtigt godt kassesystem og super service!

Nicholas Brace Olsen - Manager, FC Helsingør

FC helsingør

Vi hos FC Helsingør er utroligt glade og tilfredse med Ajour. Ajours system er meget intuitivt og brugervenligt at arbejde med. Systemet fungerer rigtigt godt under drift og har været nemt for vores brugere at lære at kende. Det har været en god opstartsfase med gennemført implementering af deres teknikere. Ajours folk har udvist stor forståelse for kundebehov og har reageret hurtigt på henvendelser om støtte og leverancer. Der er uden tvivl et stort potentiale i kassesystemet, som vi endnu ikke udnytter fuldt ud. Vi kan se, at disse funktionaliteter vil kunne skabe værdi for os i fremtiden, og det er derfor, vi har valgt Ajour som kassesystem for os. De gange vi har haft brug for hjælp til noget eller gennemgang i kassefunktioner har Ajours supportteam ydet en god og hurtig hjælp. De er gode til at forklare tingene på en måde, som alle kan forstå. Alt i alt er det en rigtig god løsning og vi kan anbefale systemet til virksomheder, der ønsker et intuitivt, effektivt og robust kassesystem.

Vil du kontaktes?