Special

Med Ajour’s løsning til special virksomheder opnår man øget effektivitet og automatisk processhåndtering. Dette indebærer bl.a. funktioner som; lagerstyring, indkøbshåndtering, timeregistrering og vægtsalg samt rapporter som omsætningshastigheder, salg pr. leverandør og meget mere.

 

Bager, slagter, fiskehandler, planteskole, spilleland m.fl.

check-circle Created with Sketch.

Kombineret flerstykrabat

Opsæt rabatten på ubegrænset antal vare, derved har kunden nemmere ved at forholde sig til 3 stk. for 100,-.

check-circle Created with Sketch.

Vægtlabel

Skan stregkoden direkte fra din slagter eller ostehandler. Systemet ganger selv salgspris med den aktuelle vægt.

check-circle Created with Sketch.

Tidsstyring af priser

Bestemt af ugedag, eller tidspunkt på døgnet kan dine vare have forskellige priser.

check-circle Created with Sketch.

Kreditsalg

Giv dine kunder kredit i butikken, og lad dem betale samlet efter en periode.

check-circle Created with Sketch.

Gavekort

Fremstå professionelt med et magnetkort af eget design. Som iøvrigt fungere i alle afdelinger.

check-circle Created with Sketch.

Allergier

Få ingredienslisten frem på skærmen, ved enkelte tryk.

check-circle Created with Sketch.

Produktion/opskrifter

Lad Ajour håndtere dine opskrifter og dit ingrediensforbrug. Før produktion skal der blot tages stilling til, hvor meget der skal der skal produceres. Systemet vil selv svare med en specifik ingrediensliste samt fremgangsmetode.

check-circle Created with Sketch.

Bestillinger

Parker fremtidige bestillinger og find dem nemt frem når der skal kræves betaling.

check-circle Created with Sketch.

Pop-up beskeder

En meget brugt funktion til mersalg, lav forskellige pop-ups til de ansatte.

Optimer din forretning med Ajour

Delivery

Indkøb

Lad systemet hjælpe dig med dine indkøb. Ved at indtaste minimumslager samt Genbestillingsantal ind, vil systemet automatisk forslå indkøb så du undgår tomme hylder. Derudover kan der laves et historisk indkøb f.eks. ’Hvad solgte vi til Jul sidste år’ og systemet vil automatisk genere et indkøb pr. Leverandør med deres varenr.

weight

Integreret vægt

Opret dine produkter med kg. Pris og lad vægten klare både pris og lagerafgang. På den måde undgår du fejl indtastning af priser og lageret stemmer altid helt ned til mindste gram. Vægten kan iøvrigt også bruges, når der ligges på lager.

mambers

Medlemsklub

Få flere loyale kunder med din egen medlemsklub og fordelsprogram. Om der skal tilbydes en fast rabat på alle produkter, udvalgte produkter eller sågar optjenes en bonus pr. køb har vi løsningen. Medlemsklub er en del af Ajour og kræver ikke tilkøb af alternative programmer. Løsningen fungerer i øvrigt på kryds og tværs af flere lokationer.

Løsninger

Alt i en

Hurtig og alsidig – det perfekte forhold mellem stabilitet og ydeevne. Med 7. generations Intel Core-processor er den skabt til at køre professionel software.

Tablet

Transformer Apple’s iPad til et komplet kassesystem med Ajour’s point of sale applikation og tilhørende hardware.

Hold styr på dit backoffice

Med Ajour får du mulighed for at indsamle data i real time, som du kan få adgang til hvor som helst. Det giver dig den fordel, at du hele tiden kan følge med i udviklingen i din forretning uden fysisk at være til stede. Så mister du ikke overblikket og kan reagere hurtigt, selvom du er hjemme hos familien eller til et møde i udlandet.

 

Produktionssystem

Hvis du driver en forretning hvor du hver dag producerer det produkt som sælges i forretningen, så kan Ajour’s produktionssystem hjælpe dig med at få styr på opskrifter, ingredienser og mængder så der ikke produceres forkert, eller for meget.

Optimer svind og lagerfyld

Med Ajour’s beregnings- og statistik-værktøjer vil Ajour kunne rådgive i forbindelse med lager- og svind-optimering, så indkøb og produktion kører så optimalt som muligt.

Ud fra historiske salgsdata vil Ajour komme med forslag til optimal genbestilling eller produktionsvolume, således at man undgår unødvendig svind og lagerfyld. 


At give sit til miljøets bedste er selvfølgelig nok årsag i sig selv, men at kunne gøre det samtidig med at man optimere sin forretning er en gave. 

Koncern

Med Ajour’s Koncernløsning får du en samlet løsning hvor du kan administrere alle dine forretninger via en samlet portal.

 

Det gør administrative opgaver som; vareoprettelse, gavekort, menuændringer, prisjusteringer, rabatter og meget mere kan håndteres intelligent og centralt i en overordnet løsning til dine steder.

Udvalgte integrationer

Plecto

Sammen med Plecto har vi gjort det muligt at følge dit salg i realtime ved hjælp af flotte visuelle dashboards som viser de vigtigste KPI’er for din forretning.

E-conomic

Sammen med E-conomic har vi automatiseret processor imellem kasse og økonomisystem, så du kan læne dig helt tilbage imens dit bogholderi kører af sig selv.

Planday

Sammen med Planday har vi gjort det muligt at følge din lønprocent pr. Dag således at forretningskritiske beslutninger let kan tages i forbindelse med bemanding.

Vil du bygge din egen løsning?

Service

check-circle Created with Sketch.

Fri support

Vi er stolte af at kunne tilbyde fri support i hverdagene, som kan variere fra støtte til de daglige kassesystemsrutiner helt til vejledning i hvordan du laver en blå knap på kassesystemet.

check-circle Created with Sketch.

Hotline

Når det er aften, weekend eller helligdag kan udfordringer opstå. Med Ajour's hotline service som består af en vagttelefon, kan der altid findes hjælp om det trænges.

check-circle Created with Sketch.

Serviceaftale

Vil du have sikkerhed for at du aldrig kommer i en situation, hvor du står uden fungerende udstyr, så er Ajour's serviceaftale det rigtige for dig. Serviceaftaler varierer og tegnes efter behov.

check-circle Created with Sketch.

Garanti

Ajour benytter kun de bedste leverandører på udstyr, hvor standard garantiperiode varierer fra 1 år til 3 år. Garantiperioden kan altid udvises til f.eks. 5 år såfremt man ønsker det.

check-circle Created with Sketch.

Telefon, e-mail og chat

Skal du have fat I os, er det bare at tage kontakt via telefon, e-mail eller chat. Via telefon og chat får du fat i nogle Ajour folk med en gang, hvor vi på e-mail har mål om at komme retur efterfølgende hverdag.

check-circle Created with Sketch.

Kom godt igang

Det vigtigste med et nyt POS, er at man kommer godt fra land. Derfor er der altid inkluderet en special opsætning tilpasset kunden, generel brugsoplæring samt anden nødvendig støtte.

Udvalgte udtalelser

Vores Ajour kasse er uundværlig

Birgit Astrup - Ejer, Constantia 2

Constantia 2

Vi er et lille sted hvor hovedaktiviteten ligger i sommerhalvåret og hvor vi har mange nye medarbejdere hele tiden. Her er vores Ajour kasse uundværlig. Det tager under 2 min at sætte en ny medarbejder ind i kassefunktionerne. Det er ekstremt brugervenligt og intuitivt – lige til at gå til. Ligeledes er det supernemt at lægge nye varer ind, ændre pris m.v Herudover har systemet ufattelig mange funktioner, således at man nemt kan optimere virksomhedens salg og effektivere administrationen.

Samlet set har Ajour betydet en stor tidsmæssig besparelse for vores virksomhed.

Niels J. Rasmussen - Ejer, Anettes Sandwich

Anettes Sandwich

Som indehaver af Anettes Sandwich i Aarhus med 7 travle butikker, var jeg på udkig efter et system som kunne samle driften og overblikket et sted. I vores butikker er der stor kundestrøm og mange stamkunder. Derfor var det ønskeligt at jeg samtidig kunne få en form for elektronisk kundekort samt elektronisk gavekort, som kunne oprettes og benyttes i alle butikkerne. Systemet er bygget om omkring en koncernløsning som jeg kan tilgå hvor jeg end befinder mig, og centralt styre priser, varer, kampagner, kort statistikker og lignende.

Stabilt og fleksibelt kasse- og produktionssystem

Jørgen Bjerre - CEO, Paradis Danmark A/S

Paradis Danmark A/S

Vi brugte 2 år på at finde et kasse- og produktionssystem, der kunne håndtere en kæde på over 100 butikker, men kunne læres på 20 minutter. I Paradis er der ekstrem travlt om sommeren og der har vi mulighed for at tilknytte Ipads til kassesystemerne som ekstra kasser uden meromkostning og det giver en fleksibilitet som vi ikke har haft før. Ajour har udviklet et Dashboard som på en nem måde samler overblikket over de enkelte butikkers drift. Vi har på den måde fået et effektivt redskab til automatisk at sammenligne data på tværs af butikkerne. Uden denne mulighed ville vi ikke kunne benchmarke butikkerne effektivt op mod hinanden

Vil du kontaktes?