Danmarks førende kassesystem til restaurationsbranchen

”Vi har udviklet et simpelt system som gør det nemt for dig at drive din forretning så du kan fokusere på dine kunder”


Ajour hjælper dig som driver en restaurant

Tænk på os som en partner, ikke som en leverandør. Hos Ajour mener vi, at det er vores ansvar at gøre alt vi kan, når det kommer til kundeservice. Vi er fast besluttede på at gøre alt for at gøre vores kunders forretninger og erfaringer med Ajour til en god oplevelse.

SENDE REGNING

I kan sende fakturaen direkte til virksomheden pr. mail, når I afholder selskaber, så I giver firmakunder den bedst mulige oplevelse.

BETALING I VALUTA

I får et kassesystem (POS), der kan modtage op til 4 forskellige valutaer og helt op til 7 forskellige betalingsmidler – i samme ekspedition. Det giver jer stor fleksibilitet til at yde den bedste service overfor internationale kunder, så de får en let og behagelig købsoplevelse hos jer.

 
KØKKEN PROCENT

Beregn din køkkenprocent på daglig basis ud fra let tilgængelige statistikker, så du får et komplet overblik over spild og køkkenets dækningsgrad.

MULTIPRINT FUNKTION

Benyt helt op til 7 forskellige køkkenudskrifter og giv dit køkken præcis information, så I sparer tid og udgifter med den bedst mulige kommunikation iblandt personalet.

 
OMSÆTNING PR. GÆST

Du kan måle omsætningen på det antal gæster, der har været i restauranten og se gennemsnitssalget pr. ekspedition.

TILPAS DIN MENU

Spar tid når du skifter ud i menuen, da du let kan logge ind i Ajours kassesystem og redigere – enten direkte på kasseapparatets kassesystem eller via back office.

Optimer dit køkken med køkkenskærme

Ajour leverer næste generations køkkenskærmssystem som vil optimere et hvert køkken på produktivitet og overblik. Ved hjælp af køkkenskærme kan for eksempel opsættes automatiske rutiner for hvornår forskellige retter skal vises på skærmene ud fra forberedelsestid.

Bordbestillinger
på iPad Mini

Dit kassesystem skal være let og enkelt at bruge, samt have en intuitiv brugerflade til hurtigt at behandle bestillinger. Med Ajour kan du effektivt sende ordrer fra bordet via iPad applikation, så diverse bestillinger kan igangsættes med det samme og fejl mindskes.

Hold styr på dit backoffice

Med Ajour får du mulighed for at indsamle data i real time, som du kan få adgang til hvor som helst. Det giver dig den fordel, at du hele tiden kan følge med i udviklingen i din forretning uden fysisk at være til stede. Så mister du ikke overblikket og kan reagere hurtigt, selvom du er hjemme hos familien eller til et møde i udlandet.

Kassesystem til restaurationsbranchen

Tilpasset til din forretning

Tilpas dit kassesystem. Vores on-boarding team arbejder sammen med dig for at tilpasse din bordopsætning, menuopsætning, køkkenudskrifter og alt andet til dine nøjagtige behov.

Dine medarbejdere lærer det hurtigt!

Ordre- og betalingsprocessen er enkel, hurtig og nem at navigere i, så du kan være sikker på, at nye medarbejdere vil komme hurtigere ind i systemet som var det en app på deres smartphone.

Tablet bordbestilling

Med tablet bordbestilling kan dine tjenere tage ordrer, udskrive kvitteringer og acceptere betalinger uden at forlade bordet.

Split borde med et smil

Du behøver ikke at sukke, når et stort selskab går ind i din restaurant. Med Ajour kan dine tjenere opdele regningen ved hjælp af pladsnummer eller hver enkelt vare kan flyttes til individuelle regninger.

Administrer din restaurant hvor som helst

Selvom du ikke er i restauranten, kan du overvåge restaurantens salgsrapporter, lagerrapporter og menurapporter i realtid på din bærbare computer, tablet eller telefon.

Stil krav til dine medarbejdere

Mål hvor produktive dine medarbejdere er og se hvem der gør forskellen for din bundlinie

Integration til dine yndlings apps

Hos Ajour arbejder vi løbende på at lave integrationer som hjælper din forretning

Vil du bygge din egen løsning?

Dit kassesystem skal være let at konfigurere og enkelt at bruge. Du vil have et kassesystem med en intuitiv brugerflade til hurtigt at behandle bestillinger og tilpasse menuer. Træning af tjenere og ledere bør tage minutter, ikke timer.

Online take-away bestilling

Ajours online take-away giver din restaurant mulighed for at dine kunder kan bestille take-away direkte fra restaurantens hjemmeside. Bestillingen vil herefter automatisk blive registreret i Ajour.

Udvalgte restaurant kunder

Det siger vores kunder

 
Trustpilot bedømmelse: Fremragende 9,1

Vi har nu haft Ajour i mere end 10 år. De har virkelig udviklet sig positivt igennem årene. I dag er de en af vores gode leverandør på kasse apparater.
Jeg vil gerne fremhæve den gode service de har fået med deres 7 dages hotline service. Dette gør, at man som kunde ved, at man altid kan få hjælp uanset hvornår tingene går ned. Specielt er det positiv for os, som har åben alle dage hver uge.

Jette Schultz

Restaurant Martino

Vi besluttede i november 2016 at skifte vores tidligere kassesystem, som havde voldt problemer gennem lang tid, ud med Ajour.
Vi var meget spændte på hvordan overgangen ville være og hvilke problemer der ville være for vores medarbejdere. Men ordet problem har vi glemt alt om! Opsætning, programmering og uddannelse har foregået helt uden problemer.

 

Ole og Sylvain

Le Petit Vinbar

Jeg har endnu ikke mødt noget system der er bedre end Ajour. Jeg er medejer 6 restauranter, og har tidligere arbejdet med andre systemer. De seneste 10 år har været med Ajour. Ajour er nemt at arbejde med, overskueligt og en glimrende service ydes af deres medarbejdere. Der er enormt mange funktioner i systemet, også langt flere end vi bruger, og netop derfor tror jeg at de gør sig godt til mange forskellige brancher og steder. En klar anbefaling herfra.

Magnus Kofoed

Restaurant Kadeau

Lagerstyring

Med Ajour kan du genvinde overblikket over dit lager, systemet trækker nemlig automatisk en flaske vin fra lageret når du har solgt det antal glas som flasken indeholder.

  • Lagerstyring på hele flasker
  • Lagerstyring på antal glas
  • Lagerstyring på enheder

Gavekort

Ajour gør det muligt for dig at få fuldstændig styr på dine gavekort, loyalitetskort og tilgodebeviser. Det hele håndteres nemlig digitalt så du slipper for manuelt at holde styr på hvor meget dine kunder har tilgode hos dig.

  • Realtime opdatering af saldo
  • Automatisk registrering
  • Overblik over udestående gavekort

Få styr på bogholderiet

Du får en integration, som imødekommer alle din bogholder og revisors krav – og gør din daglige bogføring legende let. Du får automatisk bogføring af alle dine daglige kasserapporter og varekøb.

Skal vi også hjælpe dig? Lad os ringe dig op