Om Ajour

Ajour leverer kassesystemer til det Skandinaviske marked med kontorer i København, Randers og Oslo.

 

Vi er specialiserede i servering-, detail-, special- og turist-virksomheder med fokus på at levere et POS-system som løser POS relaterede opgaver effektivt og optimalt.

Facts

check-circle Created with Sketch.

+3500 installationer

check-circle Created with Sketch.

etableret i 1994

check-circle Created with Sketch.

3 kontorer

check-circle Created with Sketch.

representeret i 9 lande

2004 >

Ajour har aldrig stået stille!

Siden vi åbnede dørene for første gang mange år tilbage, har vi hver dag arbejdet for at udvikle os og udvikle vores produkt til at blive et hak bedre end det var dagen forinden.

 

Med en vision om at være ledende POS leverandør på det Skandinaviske marked, kan vi ikke stå stille!

Fokus

Hos Ajour har vi et mål om at være de bedste!

 

Vi skal være de bedste til at levere et fremtidssikret POS-system, som er stabilt og fleksibelt med integrationer til de bedste platforme på markedet…

 

Netop derfor er vores mission direkte myntet på at forbedre oplevelsen for ledelsen, medarbejderne og kunderne via POS i serverings-, detail-, special- & turist branchen.

Afspil video

Bidrag til miljøet med Ajour

Hos Ajour føler vi det som vores pligt at give vores bidrag til miljøet. 

Dette indebærer blandt andet at vi har indarbejdet metoder og moduler til at man kan drive en mere miljø-effektiv forretning.


Med Ajour’s beregnings- og statistik-værktøjer vil Ajour kunne rådgive i forbindelse med lager- og svind-optimering, så indkøb og produktion kører så optimalt som muligt.

Ud fra historiske salgsdata vil Ajour komme med forslag til optimal genbestilling eller produktionsvolume, således at man undgår unødvendig svind og lagerfyld. 


At give sit til miljøets bedste er selvfølgelig nok årsag i sig selv, men at kunne gøre det samtidig med at man optimere sin forretning er en gave. 

Lokationer

Service

check-circle Created with Sketch.

Fri support

Vi er stolte af at kunne tilbyde fri support i hverdagene, som kan variere fra støtte til de daglige kassesystemsrutiner helt til vejledning i hvordan du laver en blå knap på kassesystemet.

check-circle Created with Sketch.

Hotline

Når det er aften, weekend eller helligdag kan udfordringer opstå. Med Ajour's hotline service som består af en vagttelefon, kan der altid findes hjælp om det trænges.

check-circle Created with Sketch.

Serviceaftale

Vil du have sikkerhed for at du aldrig kommer i en situation, hvor du står uden fungerende udstyr, så er Ajour's serviceaftale det rigtige for dig. Serviceaftaler varierer og tegnes efter behov.

check-circle Created with Sketch.

Garanti

Ajour benytter kun de bedste leverandører på udstyr, hvor standard garantiperiode varierer fra 1 år til 3 år. Garantiperioden kan altid udvises til f.eks. 5 år såfremt man ønsker det.

check-circle Created with Sketch.

Telefon, e-mail og chat

Skal du have fat I os, er det bare at tage kontakt via telefon, e-mail eller chat. Via telefon og chat får du fat i nogle Ajour folk med en gang, hvor vi på e-mail har mål om at komme retur efterfølgende hverdag.

check-circle Created with Sketch.

Kom godt igang

Det vigtigste med et nyt POS, er at man kommer godt fra land. Derfor er der altid inkluderet en special opsætning tilpasset kunden, generel brugsoplæring samt anden nødvendig støtte.

Udvalg af medarbejdere

Kunne du se dig selv arbejde hos Ajour?

Send gerne en uopfordret ansøgning til os med lidt info om hvorfor du ser dig selv som et godt match for Ajour samt dit CV til e-mail hello@ajour.dk

Vil du kontaktes?