Skræddersyet POS- og betalingsløsning til quick service lokationer. Skræddersyet løsning, der matcher dine behov, uanset størrelse og koncept.

Tag imod ordrer og få betaling endnu hurtigere. Quick Service-funktionen sikrer en effektiv betjening.

Giv dine gæster friheden til at bestille selv. Selvbetjeningsløsninger, direkte forbundet til dit POS-system, øger hastighed og bekvemmelighed.

Planlæg fremtiden og lær af fortiden. Få et klart overblik over dine salgsdata og træf datadrevne beslutninger.

Opret produktkombinationer, der afspejler din menu. Gør ordreafgivelsen hurtigere og mere intuitiv.

Få fuldt overblik over dine take-away ordrer. Værktøjer og integrationer sikrer en gnidningsfri håndtering.

Som indehaver af Anettes Sandwich med 7 travle butikker, var jeg på udkig efter et system som kunne samle driften og overblikket et sted. I vores butikker er der stor kundestrøm og mange stamkunder. Derfor var det ønskeligt at jeg samtidig kunne få en form for elektronisk kundekort samt elektronisk gavekort, som kunne oprettes og benyttes i alle butikkerne. Systemet er bygget om omkring en koncernløsning som jeg kan tilgå hvor jeg end befinder mig, og centralt styre priser, varer, kampagner, kort statistikker og lignende.
Niels J. Rasmussen, Anettes Sandwich

Fuld integration med dit økonomisystem og vagtplan. Integrationer med økonomi- og vagtplanssystemer sikrer en gnidningsfri daglig drift.

Bestillingsmetoder, der passer til dig. Ved bordet, online, via QR-kode eller selvbetjent kiosk – alle ordrer printes, behandles og bogføres automatisk. Mere salg, mindre arbejde.

360 graders løsning. Vi kombinerer den nyeste teknologi med brugervenlige løsninger, i et optimerende økosystem.

Muligvis Danmarks bedste support. Fri support på hverdage og hotline aften, weekend og helligdage, 365 dage om året.

Lynhurtig ordreafslutning på betalingsterminalen. Lad gæster betale direkte ved bordet – hurtigere og nemmere.

Øg effektiviteten og minimer fejl. Grafisk bordplan sikrer bedre udnyttelse af pladsen og en gnidningsfri service.

 

Behold en større del af din fortjeneste. Håndter take-away selv med kommissionsfri onlinebestilling.

Opnå en hurtigere bordbestilling. Tilføj iPads til dit POS og modtag ordrer direkte fra en iPad-baseret POS-løsning, nede ved bordet.
Giv dine medarbejdere en nem oplæring. Ajour kommer i et brugervenligt og intuitivt interface, der ikke forstyrrer den daglige drift.

Personliggør ordrer hurtigt og enkelt. Modifiers gør det nemt at tilpasse bestillinger til gæsternes præferencer.

Reducer spild og få fuld kontrol over dit lager. Avancerede værktøjer til lagerstyring hjælper dig med at optimere indkøb og minimere svind.

Optimer bemandingen og skær ned på unødvendige lønomkostninger. Timebaserede salgsdata giver et præcist grundlag for personaletilpasning.

Opret flere menuer direkte i dit POS. Håndter frokost, aften, øl og vin – alt fra ét system, med forskellige menuer – hurtigt og enkelt.

Tag kontrollen.

Med Ajour får du fuld styring over din drift.

Beregn en pris

"*" indikerer påkrævede felter

1
2
3
4
5
Hvilken branche er du i?

Vores kerne kompetencer

Stærke løsninger, der driver din forretning

Hvem er vi og hvad kan vi hjælpe med?

Ajour tilbyder skræddersyede POS- og betalingsløsninger til restauration og detail. Vi er din strategiske sparringspartner og giver dig en fleksibel platform, hvor vi sammen tilpasser din løsning og integrationer efter dine behov.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål eller brug for vejledning: Udfyld formularen, så hjælper vi dig med alt fra POS- og betalingsløsninger til integrationer og funktioner.

Picture of Mathias Thomasen, CEO & Partner
Mathias Thomasen, CEO & Partner

“Vi står klar til at hjælpe dig og sørger for hurtig respons”

Scroll to Top
Book
en demo

Book en demo: Udfyld formularen, så hjælper vi dig med alt fra POS- og betalingsløsninger til integrationer og funktioner.

Picture of Mathias Thomasen, CEO & Partner
Mathias Thomasen, CEO & Partner

“Vi står klar til at hjælpe dig og sørger for hurtig respons”