POS- og betalingsløsninger til Quick service
Skræddersyet POS- og betalingsløsning til quick service lokationer. Skræddersyet løsning, der matcher dine behov, uanset størrelse og koncept.

Tag imod ordrer og få betaling endnu hurtigere. Quick Service-funktionen sikrer en effektiv betjening.
Giv dine gæster friheden til at bestille selv. Selvbetjeningsløsninger, direkte forbundet til dit POS-system, øger hastighed og bekvemmelighed.
Planlæg fremtiden og lær af fortiden. Få et klart overblik over dine salgsdata og træf datadrevne beslutninger.
Opret produktkombinationer, der afspejler din menu. Gør ordreafgivelsen hurtigere og mere intuitiv.
Få fuldt overblik over dine take-away ordrer. Værktøjer og integrationer sikrer en gnidningsfri håndtering.
Fuld integration med dit økonomisystem og vagtplan. Integrationer med økonomi- og vagtplanssystemer sikrer en gnidningsfri daglig drift.
Bestillingsmetoder, der passer til dig. Ved bordet, online, via QR-kode eller selvbetjent kiosk – alle ordrer printes, behandles og bogføres automatisk. Mere salg, mindre arbejde.
360 graders løsning. Vi kombinerer den nyeste teknologi med brugervenlige løsninger, i et optimerende økosystem.
Muligvis Danmarks bedste support. Fri support på hverdage og hotline aften, weekend og helligdage, 365 dage om året.
Lynhurtig ordreafslutning på betalingsterminalen. Lad gæster betale direkte ved bordet – hurtigere og nemmere.
Øg effektiviteten og minimer fejl. Grafisk bordplan sikrer bedre udnyttelse af pladsen og en gnidningsfri service.
Behold en større del af din fortjeneste. Håndter take-away selv med kommissionsfri onlinebestilling.
Personliggør ordrer hurtigt og enkelt. Modifiers gør det nemt at tilpasse bestillinger til gæsternes præferencer.
Reducer spild og få fuld kontrol over dit lager. Avancerede værktøjer til lagerstyring hjælper dig med at optimere indkøb og minimere svind.
Optimer bemandingen og skær ned på unødvendige lønomkostninger. Timebaserede salgsdata giver et præcist grundlag for personaletilpasning.
Opret flere menuer direkte i dit POS. Håndter frokost, aften, øl og vin – alt fra ét system, med forskellige menuer – hurtigt og enkelt.
Tag kontrollen.
Med Ajour får du fuld styring over din drift.
- Ajour Dashboard – Altid tilgængelig. Vores intuitive dashboard giver dig adgang til trends, vækstområder og salgsanalyser på enhver enhed. Med visuelle rapporter har du altid dine nøgletal lige ved hånden.
- Sømløse integrationer. Automatisér din drift med direkte integration til dine favoritsystemer som e-conomic, EasyTable og Planday, så du sparer tid og undgår manuelle fejl.
- Optimeret kundeoplevelse. Skab loyalitet og mersalg med løsninger som medlemsklub, rabatordninger, gavekort og skræddersy specifikke kampagner.
Ajour Dashboard. Vi har gjort det enkelt og givet dig de værktøjer, du har brug for.
Spar penge hos bogholderen. Automatisk synkronisering med regnskabssystem.
Flere betalingsmuligheder. Tag imod både kontanter, betalingskort, MobilePay m.fl.
Bordbooking gjort enkelt. Få dine bookinger vist direkte i POS’en, så personalet altid har overblik.
Saml vagtplan og POS. Få kontrol på lønprocenten og optimer bemanding, så du kan sikre en effektiv drift.
"*" indikerer påkrævede felter
Vores kerne kompetencer
Stærke løsninger, der driver din forretning
- POS. Den intelligente kerne, der både styrer og understøtter din teknologiske drift.
- PAY. Betalingsløsninger som er besparende med en banebrydende teknologi.
- Integrationer. Sømløse integrationer, der effektivt forbinder dine systemer med POS'en.
Ejeren. Få fuldt overblik over salg, drift og rapportering i ét system, der gør din forretning mere effektiv.
Tjeneren. Effektiv bestilling og betaling, som optimerer arbejdsflowet og sikrer en hurtig og smidig oplevelse.
Bogholderen. Automatiseret bogføring og problemfri integrationer, der sparer tid og minimerer fejl.
Hvem er vi og hvad kan vi hjælpe med?
Ajour tilbyder skræddersyede POS- og betalingsløsninger til restauration og detail. Vi er din strategiske sparringspartner og giver dig en fleksibel platform, hvor vi sammen tilpasser din løsning og integrationer efter dine behov.
- +4500 installationer Ajour er en gennemtestet løsning, der bruges af tusindvis af restauranter og butikker.
- +100 millioner salgstransaktioner årligt Et driftssikkert system, der håndterer store mængder betalinger hver dag.
- 24 sekunders gennemsnitlig ventetid Få hurtig support, når du har brug for det – vi besvarer dit opkald på få sekunder.