Skræddersyet POS- og betalingsløsning til event og underholdning. Skræddersyet løsning, der matcher dine behov, uanset størrelse og koncept.

Opret produktkombinationer, der afspejler din menu. Gør ordreafgivelsen hurtigere og mere intuitiv.

Tag imod ordrer og få betaling endnu hurtigere. Quick Service-funktionen sikrer en effektiv betjening.

Planlæg fremtiden og lær af fortiden. Få et klart overblik over dine salgsdata og træf datadrevne beslutninger.

Lad kunderne betale, som de vil. Et bredt udvalg af kontaktløse betalingsmuligheder giver fleksibilitet og hurtig service.

Giv dine gæster friheden til at bestille selv. En selvbetjeningsløsning, direkte forbundet til dit POS-system, optimerer service og hastighed.

Vi benytter Ajour i vores fanzone, og det fungerer bare super godt! Det er nemt at bruge, hurtigt og gør det hele meget lettere for både os og vores kunder. Ligeledes oplever vi generelt hurtig og god service, når vi har spørgsmål.
Kristian Thygesen, Skjern Håndbold

Fuld integration med dit økonomisystem og vagtplan. Integrationer med økonomi- og vagtplanssystemer sikrer en gnidningsfri daglig drift.

Bestillingsmetoder, der passer til dig. Ved bordet, online, via QR-kode eller selvbetjent kiosk – alle ordrer printes, behandles og bogføres automatisk. Mere salg, mindre arbejde.

360 graders løsning. Vi kombinerer den nyeste teknologi med brugervenlige løsninger, i et optimerende økosystem.

Muligvis Danmarks bedste support. Fri support på hverdage og hotline aften, weekend og helligdage, 365 dage om året.

Lynhurtig ordreafslutning på betalingsterminalen. Lad gæster betale hurtigt og fejlfrit med integrerede terminaler.

Styrk kundeloyaliteten. Effektive loyalitetsprogrammer hjælper dig med at fastholde gæster og øge genbesøg.

Servér mere, stress mindre. Giv dit team et intuitivt POS-system, designet til hastighed og effektivitet. Automatisér gentagne opgaver og spar tid.

Tilbyd fleksible betalingsmuligheder.  Accepter kreditkort, debetkort og mobilbetaling uden besvær.

Giv dine medarbejdere en nem oplæring. Ajour kommer i et brugervenligt og intuitivt interface, der ikke forstyrrer den daglige drift.

Angiv medarbejderrettigheder efter behov. Styr dem individuelt eller administrer alle dine lokationer centralt via Ajour’s Koncernløsning.

Reducer spild og få fuld kontrol over dit lager. Avancerede værktøjer til lagerstyring hjælper dig med at optimere indkøb og minimere svind.

Optimer bemandingen og skær ned på unødvendige lønomkostninger. Timebaserede salgsdata giver et præcist grundlag for personaletilpasning.

Opret flere menuer direkte i dit POS. Håndter frokost, aften, øl og vin – alt fra ét system, med forskellige menuer – hurtigt og enkelt.

Tag kontrollen.

Med Ajour får du fuld styring over din drift.

Beregn en pris

"*" indikerer påkrævede felter

1
2
3
4
5
Hvilken branche er du i?

Vores kerne kompetencer

Stærke løsninger, der driver din forretning

Hvem er vi og hvad kan vi hjælpe med?

Ajour tilbyder skræddersyede POS- og betalingsløsninger til restauration og detail. Vi er din strategiske sparringspartner og giver dig en fleksibel platform, hvor vi sammen tilpasser din løsning og integrationer efter dine behov.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål eller brug for vejledning: Udfyld formularen, så hjælper vi dig med alt fra POS- og betalingsløsninger til integrationer og funktioner.

Picture of Mathias Thomasen, CEO & Partner
Mathias Thomasen, CEO & Partner

“Vi står klar til at hjælpe dig og sørger for hurtig respons”

Scroll to Top
Book
en demo

Book en demo: Udfyld formularen, så hjælper vi dig med alt fra POS- og betalingsløsninger til integrationer og funktioner.

Picture of Mathias Thomasen, CEO & Partner
Mathias Thomasen, CEO & Partner

“Vi står klar til at hjælpe dig og sørger for hurtig respons”