POS- og betalingsløsninger til Slagter & Delikatesse

Vægtintegration for optimal præcision.Undgå manuelle fejl og spar tid med en vægt, der kommunikerer direkte med Ajour.
Skræddersyet POS- og betalingsløsning til slagter & delikatesse. En fleksibel løsning, der tilpasses dine behov, uanset butikstype, størrelse og lagerstyringsbehov.


Benyt vægtlabels og forbered dine produkter. Optimer ekspeditionstiden og giv dine kunder en hurtigere oplevelse.
Få realtidsdata, der optimerer din forretning. Fra tal til handling – brug data til at opdage trends og forudsige fremtidige salgsmønstre.
Fuld integration med dit økonomisystem og vagtplan. Integration med økonomisystemer og personalestyring sikrer en gnidningsfri daglig drift.
Tag imod ordrer og få betaling endnu hurtigere. Quick Service-funktionen sikrer en effektiv og smidig betjening.
Lynhurtig ordreafslutning på betalingsterminalen. Effektiv betaling sikrer en gnidningsfri oplevelse for både kunder og personale.
360 graders løsning. Vi kombinerer den nyeste teknologi med brugervenlige løsninger, i et optimerende økosystem.
Muligvis Danmarks bedste support. Fri support på hverdage og hotline aften, weekend og helligdage, 365 dage om året.
Lad kunderne betale, som de vil. Et udvalg af kontaktløse betalingsmuligheder giver en fleksibel og hurtig betalingsproces.
Tag betaling via MobilePay. Integreret betaling, der gør det hurtigt og nemt at betale via smartphone.
Giv dine medarbejdere en nem oplæring. Ajour kommer i et brugervenligt og intuitivt interface, der ikke forstyrrer den daglige drift.
Lifepeaks gavekort integreret direkte i dit POS. Gør det nemt at administrere gavekort og saldoer.
Opret produktkombinationer, der afspejler dit sortiment. Gør ordreafgivelsen hurtigere og mere intuitiv.
Integrer direkte til e-conomic. Minimer fejl i bogføringen og spar tid på manuel dataindtastning.
Tag kontrollen.
Med Ajour får du fuld styring over din drift.
- Ajour Dashboard – Altid tilgængelig. Vores intuitive dashboard giver dig adgang til trends, vækstområder og salgsanalyser på enhver enhed. Med visuelle rapporter har du altid dine nøgletal lige ved hånden.
- Sømløse integrationer. Automatisér din drift med direkte integration til dine favoritsystemer som e-conomic, Shopify og Planday, så du sparer tid og undgår manuelle fejl.
- Optimeret kundeoplevelse. Skab loyalitet og mersalg med løsninger som medlemsklub, rabatordninger, gavekort og skræddersy specifikke kampagner.
Ajour Dashboard. Vi har gjort det enkelt og givet dig de værktøjer, du har brug for.
Spar penge hos bogholderen. Automatisk synkronisering med regnskabssystem.
Flere betalingsmuligheder. Tag imod både kontanter, betalingskort, MobilePay m.fl.
Webhandel gjort enkelt. Opdater dit lager automatisk, så du undgår manglende varer.
Saml vagtplan og POS. Få kontrol på lønprocenten og optimer bemanding, så du kan sikre en effektiv drift.
"*" indikerer påkrævede felter
Vores kerne-kompetencer
Stærke løsninger, der driver din forretning
- POS. Den intelligente kerne, der både styrer og understøtter din teknologiske drift.
- PAY. Betalingsløsninger som er besparende med en banebrydende teknologi.
- Integrationer. Sømløse integrationer, der effektivt forbinder dine systemer med POS'en.
Ejeren. Få fuldt overblik over salg, drift og rapportering i ét system, der gør din forretning mere effektiv.
Ekspedienten. Hurtig og effektiv betaling samt smidig håndtering af kunder, der sikrer en gnidningsfri oplevelse.
Bogholderen. Automatiseret bogføring og problemfri integrationer, der sparer tid og minimerer fejl.
Hvem er vi og hvad kan vi hjælpe med?
Ajour tilbyder skræddersyede POS- og betalingsløsninger til restauration og detail. Vi er din strategiske sparringspartner og giver dig en fleksibel platform, hvor vi sammen tilpasser din løsning og integrationer efter dine behov.
- +4500 installationer Ajour er en gennemtestet løsning, der bruges af tusindvis af restauranter og butikker.
- +100 millioner salgstransaktioner årligt Et driftssikkert system, der håndterer store mængder betalinger hver dag.
- 24 sekunders gennemsnitlig ventetid Få hurtig support, når du har brug for det – vi besvarer dit opkald på få sekunder.