POS-løsninger for restauration og detail
Skræddersyet POS-løsninger til restauration eller detailhandlen. En fleksibel løsning, der tilpasses dine behov, uanset virksomhedstype og størrelse.
Fuld integration med dit økonomisystem og vagtplan. Integration med økonomisystemer og personalestyring sikrer en gnidningsfri daglig drift.
Sammensæt komplimenterende produkter og få relevante anbefalinger. Skab den bedste kundeoplevelse, mens du tager imod bestillinger.
Hold styr på lageret og beregn din fortjeneste. Integreret lagerstyring sikrer overblik og optimering af ressourcer.
Optimer bemandingen og skær ned på unødvendige lønomkostninger. Timebaserede salgsdata giver et præcist grundlag for personaletilpasning.
Opret flere menuer direkte i dit POS. Håndter frokost, à la carte, øl og vin – alt fra ét system.
Planlæg fremtiden og lær af fortiden. Få et klart overblik over dine salgsdata og træf datadrevne beslutninger.
Kunder kan splitte regningen uden besvær. Giv dine kunder kontrol over deres egen betaling.
Muligvis Danmarks bedste support. Fri support på hverdage og hotline aften, weekend og helligdage, 365 dage om året.
360 graders løsning. Vi kombinerer den nyeste teknologi med brugervenlige løsninger, i et optimerende økosystem.
Vægtintegration for optimal præcision. Undgå manuelle fejl og spar tid med en vægt, der kommunikerer direkte med Ajour.
Smidig labeludskrivning for en effektiv hverdag. Print stregkoder, priser og produktinformation direkte fra Ajour uden besvær.
Giv dine kunder friheden til at betale selv. Selvbetjeningsløsninger, direkte forbundet til dit POS-system, øger hastighed og bekvemmelighed.
Få fuldt overblik over dine online ordrer. Værktøjer og integrationer sikrer en gnidningsfri håndtering.
Bestillingsmetoder, der passer til dig. Ved bordet, online, via QR-kode eller selvbetjent kiosk – alle ordrer printes, behandles og bogføres automatisk. Mere salg, mindre arbejde.
Øg effektiviteten og minimer fejl. Grafisk bordplan sikrer bedre udnyttelse af pladsen og en gnidningsfri service.
Importer produkter enkeltvis eller i bulk. Spor og administrér varer effektivt for en problemfri drift.
Følg detaljer som størrelse og farve. Brug tilpassede felter til at håndtere unikke produktegenskaber.
Vælg din branche og se mer om løsninger vi tilbyder
Restauration. Skab uforglemmelige gæsteoplevelser fra første øjeblik.
Med vores alt-i-én POS-løsning for restauration samler vi bestilling, betaling, bordbooking, onlineordrer, loyalty og rapportering m.m. – så du kan koncentrere dig om det vigtigste: at forkæle dine gæster.
Detail. Giv dine kunder en smidig og inspirerende shoppingoplevelse.
Med vores alt-i-én POS-løsning for detail samler vi salg, betaling, webshop, lager, kundeprogrammer og rapportering m.m. – så du kan bruge tiden på det, der virkelig tæller: din forretning og dine kunder.
Hvem er vi og hvad kan vi hjælpe med?
Ajour tilbyder skræddersyede POS- og betalingsløsninger til restauration og detail. Vi er din strategiske sparringspartner og giver dig en fleksibel platform, hvor vi sammen tilpasser din løsning og integrationer efter dine behov.
- +4500 installationer Ajour er en gennemtestet løsning, der bruges af tusindvis af restauranter og butikker.
- +100 millioner salgstransaktioner årligt Et driftssikkert system, der håndterer store mængder betalinger hver dag.
- 24 sekunders gennemsnitlig ventetid Få hurtig support, når du har brug for det – vi besvarer dit opkald på få sekunder.