POS- og betalingsløsninger til restauration
Ajour er skabt af brancheeksperter, anbefalet af brancheledere og giver restauratører en fuldt integreret, intuitiv og driftssikker løsning

Skræddersyet POS- og betalingsløsning til enhver restauration. Skræddersyet løsning, der matcher dine behov, uanset størrelse og koncept.


Fuld integration med dit økonomisystem og vagtplan. Integrationer med økonomi- og vagtplanssystemer sikrer en gnidningsfri daglig drift.
Få realtidsdata, der optimerer din forretning. Fra tal til handling – brug data til at opdage trends og forudsige fremtidige salgsmønstre.
Gæster kan splitte regningen uden besvær. Giv dine gæster kontrol over deres egen betaling.
Sømløs bordreservation direkte i dit POS. Fra reservation til betaling – ét samlet og sømløst flow for gæster og personale.
Vil du snakke med en ekspert: Udfyld formularen, så hjælper vi dig med alt fra POS- og betalingsløsninger til integrationer.
Modtag og håndter takeaway-bestillinger automatisk. Integrér online ordrer i køkkenflowet for en gnidningsfri oplevelse.
360 graders løsning. Vi kombinerer den nyeste teknologi med brugervenlige løsninger, i et optimerende økosystem.
Muligvis Danmarks bedste support. Fri support på hverdage og hotline aften, weekend og helligdage, 365 dage om året.
Lynhurtig ordreafslutning på betalingsterminalen. Lad gæster betale direkte ved bordet – hurtigere og nemmere.
Bestillingsmetoder, der passer til dig. Ved bordet, online, via QR-kode eller selvbetjent kiosk – alle ordrer printes, behandles og bogføres automatisk. Mere salg, mindre arbejde.
Tag kontrollen.
Med Ajour får du fuld styring over din drift.
- Ajour Dashboard – Altid tilgængelig. Vores intuitive dashboard giver dig adgang til trends, vækstområder og salgsanalyser på enhver enhed. Med visuelle rapporter har du altid dine nøgletal lige ved hånden.
- Sømløse integrationer. Automatisér din drift med direkte integration til dine favoritsystemer som e-conomic, EasyTable og Planday, så du sparer tid og undgår manuelle fejl.
- Optimeret kundeoplevelse. Skab loyalitet og mersalg med løsninger som medlemsklub, rabatordninger, gavekort og skræddersy specifikke kampagner.
Ajour Dashboard. Vi har gjort det enkelt og givet dig de værktøjer, du har brug for.
Spar penge hos bogholderen. Automatisk synkronisering med regnskabssystem.
Flere betalingsmuligheder. Tag imod både kontanter, betalingskort, MobilePay m.fl.
Bordbooking gjort enkelt. Få dine bookinger vist direkte i POS’en, så personalet altid har overblik.
Saml vagtplan og POS. Få kontrol på lønprocenten og optimer bemanding, så du kan sikre en effektiv drift.
"*" indikerer påkrævede felter
Vores kerne-kompetencer
Stærke løsninger, der driver din forretning
- POS. Den intelligente kerne, der både styrer og understøtter din teknologiske drift.
- PAY. Betalingsløsninger som er besparende med en banebrydende teknologi.
- Integrationer. Sømløse integrationer, der effektivt forbinder dine systemer med POS'en.
Ejeren. Få fuldt overblik over salg, drift og rapportering i ét system, der gør din forretning mere effektiv.
Tjeneren. Effektiv bestilling og betaling, som optimerer arbejdsflowet og sikrer en hurtig og smidig oplevelse.
Bogholderen. Automatiseret bogføring og problemfri integrationer, der sparer tid og minimerer fejl.
Hvem er vi og hvad kan vi hjælpe med?
Ajour tilbyder skræddersyede POS- og betalingsløsninger til restauration og detail. Vi er din strategiske sparringspartner og giver dig en fleksibel platform, hvor vi sammen tilpasser din løsning og integrationer efter dine behov.
- +4500 installationer Ajour er en gennemtestet løsning, der bruges af tusindvis af restauranter og butikker.
- +100 millioner salgstransaktioner årligt Et driftssikkert system, der håndterer store mængder betalinger hver dag.
- 24 sekunders gennemsnitlig ventetid Få hurtig support, når du har brug for det – vi besvarer dit opkald på få sekunder.